23 Şubat 2011 Çarşamba

+18 Dizisi Yayından Kaldırılıyor!

+18 Dizisi Yayından Kaldırılıyor!Show Tv +18 Dizisi Yayından Kaldırılıyor!

Bugün itibariyle Show Tv yayın ve televizyon kanalı ekranlarına kısa bir süre önce gelen ve şuana kadar 4 adet bölüm çekilen (+18) adlı televizyon dizisi beklenilen reytinglere ulaşamadığı için Show Tv ekranlarından tamamen kaldırılıyor. Oldukça güzel bir televizyon dizisiydi gerçekten çok komikti (+18) bunu haketmiyordu. Fakat dizinin ilk gününden belli reytingleri 3.20'yi geçmedi kısa bir süre önce Kanal D yayın ve televizyon ekranlarından beklenilen reytinglere ulaşılamadığı için yayından kaldırılan Şüphe Dizisi gibi +18 Dizisi'de daha 4.Bölüm çekilmesine rağmen yayından kaldırılıyor. Bizlerde +18 dizisi için site kurup emek vermiştik emeklerimiz boşa gitti neyse arkadaşlar sağlık olsun dünyanın sonu değil bir dizi daha yayından kaldırılıyor. +18 Dizisi'ne elveda diyoruz.. Reyting kurbanı olan ve ekranlara artık veda eden +18 Dizisi hakkında yorumlarınızı ve düşüncelerinizi burada paylaşabilirsiniz..
..

19 yorum:

Büşra dedi ki...

çok güzel diziydi kaldırılmasaydı keşke uff yaaaa :(

Adsız dedi ki...

:( bende çok seviyordum üzüldüm daha 5. bölümden dizi mi kaldırılır anlamış değilim ama ...

Sinem dedi ki...

ufff yhaaa neden kaldırdılar üü :(

murat dedi ki...

tamda en guzel bolumunde kaldırılıyor olurmu yaaa

Adsız dedi ki...

kaldırmasalar olmaz ne istiyorlar hemen tepkimi alınır çok güzel diziydi üzüldüm vallahi

canderya dedi ki...

ÜZÜLDÜM YANİ SHOWTV ARAMIŞTIM NEDEN OYNAMIYO DİYE BİDE FIRÇA KAYDI TERBİYESİZLER:(

Adsız dedi ki...

muhteşem yüzyıl gibi tarihimizi rencide edici diziler kaldırılmaz böyle güzel diziler kaldırılır tabi show tvden başka ne beklenir.adamlar tarihimize resmen küfür ederler bişe demezler reyting almayınca hemen dizi kaldırırlar bunlarında akılları bu kadar çalışır

nisa dedi ki...

lütfen kaldırmayın çok güzel bir diziydi en cok izlediğim dizilerinden biriydi........:((((

Kredi Kart Borcunu Taksitlendir dedi ki...

reytigler düşük diye büyük yeteneklerin önlerini kesiyorlar bu zihniyet devam ettikçe bu ülkede çok az sanatçı yetişir.

Adsız dedi ki...

yillarca bes para etmez diziler devam ediyor mesala adanali ve benzerleri boyle komik bir dizi yapilmis hemen kaldir ne oldu bizim espiri anlayisimiza bumudur illaki drama olacak yani ne deyim ben size....

Adsız dedi ki...

ben cok beyenmisdim hatta derslerimi birakib o diziye hep bakiyordum.ehhh dizi anlayisi yok yaaaa ne guzel seyr ediyorduk ailece...ne olursunuz yeniden yayinlansin lutfen...

Adsız dedi ki...

ailece izlenecek dizi mi o be ! iğrenç komikti ama resmen ahlaksız
bir kere Türk aile yapısına zıt
herkes tek yaşıyor anne-baba falan yok tabi nelere özendiriyorlar gençleri...cankurt karakteri hele! komediyle makarayla bu tipleri alıştırmaya normalleştirmeye çalışıyorlar ve özellikle show tv yapıyor bunu...ohaa yaa adam adama aşık oluyor resmen daha ne pisliklere alıştırmaya çalışacaklar kim bilir...

AYLAAAAAAAAA dedi ki...

UFFFFFF YAAA SUPER DIZIYDI AMA BU DIZINI IYI YAPAN CAN DI.cAN SUPERSINNNN MUHTEWEMSINNNN

AYLAAAAAAA dedi ki...

CAN SUPERSIN MUHTEWEMSIN WARKILARIN SUPER BUTUN AZERBAYCAN SENI DINLIYORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Adsız dedi ki...

coook sevmistim bu diziyi neden boyle oldu ya 5 bolumu izleye bilmedim offffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

K--o--M--i--K dedi ki...

cok kotu oldu bu yaaa. internetten 4 bolum izledim ,5 ciyi izleyemedim. oofffffffffffffff

Adsız dedi ki...

offffffffffffffffffffffffffff

Adsız dedi ki...

offfffffffffffffffff

Adsız dedi ki...

offfffffffffff en guzel bolumunde kaldirdilar . bi daha offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Yorum Gönder

+18 Dizisi Hakkında Yorumlarınızı Buraya Yazabilirsiniz..

Yorumlarınız'da küfür, reklam, propaganda, aşağılama ve buna benzer üslup kullanıldığı taktirde yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Yorumlarınız için teşekkür ederiz..

Etiketler